Cześć i czołem!

By aleksandra.nizio - lipca 07, 2016

Cześć!
Możliwe, że wielu z Was nie będę musiała się przedstawiać. Aleksandra Nizio, 2 lata temu wygrałam program The Voice of Poland, który otworzył mi mnóstwo ścieżek w moim życiu.
Również pokazał mi cienie i blaski showbiznesu, jestem na etapie wykończenia mojego debiutanckiego singla który mam nadzieję już jesienią wszyscy będą mogli usłyszeć w rozgłośniach radiowych. Jeżeli o mnie nie wiesz, może nawet lepiej. Poznawanie ludzi jest fascynujące. Mam nadzieję, że dla Was poznawanie mnie też będzie czymś zupełnie nowym.


O czym będzie blog?

Wiadomo, typowa wokalistka ze mnie nie jest, zwłaszcza na Polskie salony.
Jestem w grupie plussize, dziewczyn nie noszących rozmiaru 36 czy 38.
Jest mi z tym serio okej, chociaż walczę o wymarzoną 40tkę, co jest trochę utrudnione, kiedyś może Wam wytłumaczę dlaczego. Ale ciesze się życiem i jak możecie zauważyć, blogosfera plus size w Polsce jest coraz mocniejsza. Fajne to. Większe dziewczyny też mogą wyglądać kapitalnie w ciuchach dobranych do swojej figury.
Moim kolejnym celem jest to Wam pokazać dlatego postanowiłam do tej blogosfery dołączyć :)


W każdym poście będziecie mieli okazję poznać mnie z drugiej strony, nie tylko muzycznej.


Lubię bawić się modą. Uczę się tej zabawy. Ucze się nosić sukienki, wysokie obcasy, uwielbiam
zabawę makijażem, kocham kombinezony ale uwielbiam też chodzić w dresie i adidasach ( to drugie zdecydowanie bardziej, jako, że jestem w ciągłym biegu wolę wygodę :D )
Będę Wam pokazywać moje stylizacje. 

Moje zabawy make-upem. Moją walkę o mnie. O marzenia.
Moje łzy po kolejnym skalpelu z Chodakowską czy po treningu na siłowni. Moje niewyspanie po trasie z chłopakami. Moje zdjęcia ze sceny. Moje życie. 21-latki która się nie boi powiedzieć, że ma prawo do wszystkiego czego sobie wymarzy.

Mam nadzieję, że przypadniemy sobie do gustu.
Do zobaczenia w kolejnym poście!





  • Share:

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Miło się zapowiada ten Twój blog. ;) Czekam na kolejne notki! :* A po przeczytaniu tej pierwszej odnoszę wrażenie, że znajdę tutaj również cząstkę siebie. 'Utrudniona walka o wymarzoną 40' - też mnie to dotyczy, tylko ciekawe, czy z tego samego powodu..

    OdpowiedzUsuń
  2. Może ja nie pasuję rozmiarowo do Ciebie :) ale podziwiam dziewczyny walczące o siebie i swoje marzenia. Jesteś mega pozytywną osobą i chętnie będę tu zaglądać żeby tej pozytywności zaczerpnąć. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na to długo. Nie zostawiaj tego miejsca. Odwiedzaj je często i dbaj o czytelników, wszyscy będą Ci za to bardzo wdzięczni. Jest lepiej niż lepiej Niziołku! Uwielbiam Cię! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem absolutnie oczarowany twoim talentem i urodą :)dla mnie jestes najpiekniejsza wokalistką w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem absolutnie oczarowany twoim talentem i urodą :)dla mnie jestes najpiekniejsza wokalistką w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń